PDS - Plan de développement scolaire



Le plan de développement de l’établissement scolaire prévoit la collaboration des enseignants et de tous les partenaires de l’école, dont les parents d’élèves.

Pour établir le PDS, les écoles commencent par faire un état des lieux de ce qui existe et documentent l’offre scolaire, les traditions, l’histoire de l’école, son environnement, son ancrage dans la commune, la composition de la population d'élèves … Le but est de détecter les forces et les faiblesses de l’organisation de l’école, pour garder ce qui marche bien et améliorer les points faibles. 

De cet état des lieux découlent les priorités auxquelles l’école se consacrera, les objectifs à atteindre et les stratégies à déployer. La loi fixe les domaines essentiels à traiter absolument, mais chaque école est libre d’y ajouter les domaines qui lui semblent indispensables.

Pour la période de septembre 2021 à septembre 2024, les objectifs et sous-objectifs de l'école de Walferdange sont les suivants:


Bis 2024 baue mir déi nei Technologien an eisem Schoulalldag weider aus a vernetzen eis.

Sous-objectif n°1 : 

Bis 2024 erhéige mir d’Kadenz vum Asaz vun den neien Technologien an deene verschiddenste Schoulfächer.

Sous-objectif n°2:

Bis 2024 vernetzen an uniformiséieren d ‘Enseignanten hiert Schaffen.


Bis 2024 soll d ‘Beweegung e feste Bestanddeel vum Schoulalldag ginn.

Sous-objectif n°1 : 

Bis 2024 bilden sech d ‘Enseignanten weider.   

Sous-objectif n°2 :

Bis 2024 wëlle mir all Schoulbibliothéik mat Literatur zum Thema équipéieren. 

Sous-objectif n°3 : 

Bis 2024 wëlle mir an all Gebai en “neie” Raum fir psychomotoresch Aktivitéiten definéieren, équipéieren an an de Schoulalldag integréieren.  

Sous-objectif n°4 : 

Bis 2024  wëlle mir als Schoul Communautéit beweegte Pausen mat Hëllef vu Pausekëschten an de Schoulalldag integréieren.  

Sous-objectif n°5 : 

Bis 2024  wëlle mir als Schoul Communautéit Adaptatiounen vun der Infrastruktur an de Schoulhäff mat der Gemeng diskutéieren an ëmsetzen..  


Bis 2024 welle mir d‘Manipulatioun mat konkretem Material an de Mathestonnen abauen.

Sous-objectif n°1:

Bis 2024 bilden d’Enseignanten (C1-4) sech weider a vernetzen hiert Schaffen.

Sous-objectif n°2:

Bis 2024 stelle mir villfältegt Material zesummen (sammelen, bastelen, kaafen,...) Sous-objectif n°3:Bis 2024 wëlle mir all Schoulbibliothéik mat Literatur zum Thema équipéieren.
 

Mir schenken der lëtzebuergescher Sprooch an deenen nächsten 3 Joer eng méi gezielten Opmierksamkeet fir d’ Kanner optimal op de Schrëftsproocherwerb virzebereeden.

Sous-objectif n°1:

Mir erstellen eng Iddienkëscht fir de Kanner d’ Lëtzebuergesch méi nozebréngen. 

Sous-objectif n°2:

Mir stärken déi phonologesch Bewosstheet bei de Kanner duerch de Sila-Programm.


PDS EF Walfer